VECKANS PLANERING

nuskanifåliteuppdatering.
Ja, jag tänkte dela med mig av veckans schema. Redan tisdag imorgon, och jag kan inte pusta ut förrän fredagkväll, observera att denna planering kommer uppdateras!

Imorn (tisdag) : Praktik från 10 till 18. Ta bussen till träningen i v-hejde. Träna. Ta bussen hem. Är hemma 22. MYS. Jag kommer vara död.

Onsdag:
Praktik från 10 till 18. Träning vid 20.00 till 21.30. Vad gör jag där i mellan? Linnea?!

Torsdag:
MATTTEPROV! AHH! Skola fram tills kl. 15.20. Bussen hem, fixa lite. Träning vid 20. Hemma 22? Nått sånt!

Fredag:
Skola fram till 13.30. Hem och ta det lugnt. Träningen vid 19 till 20.30. Ta sig hem eller nått.

Helgen: Är planfri. Alla mina vänner lär väl dra till sina boys på lördag så ja, kärleksdag med la familia ? haha. Lugn helg iaf.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Denise

Du har blivit utmanad;) kolla min sida;)

2009-02-10 @ 20:13:53
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: nicole

Det finns ju mysigare bilder på oss :P

2009-02-10 @ 22:05:19
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0