DU ÄR BÄST

Hallådärföruppdatering.
Jag tänkte bara berätta en lite kortare del av resan, för ni undrar säkert vad vi hade för oss där uppe i fjällen. Och jag kan ju börja med ditresan, jag klämde ihop mig Luss min kusin som fick bli min resekamrat. När vi kom på båten så mötte jag Tim, han var väl typ trevlig, somnade efter en stund. Båtresan gick ganska fort, Nic min vän kom redan upp på näthinnan och klumpen av saknaden började växa. Attans. Bet ihop. Så i lördags slog det mig varför jag egentligen åkte, allt jag ville ha fanns ju kvar på gotland,(!)
Iaf. Resa hela dagen vart det, jag surade typ när min mobil dog.
Söndag var det dags för skidor, underbart. I backarna kändes det som 25 minusgrader. Jag vart typ telefonkåt hela dagen. Jag hade ju en speciell jag gärna pratade med. Tyvärr var jag inte lika populär hos vännerna på skidor som för han i telefonen, men så ond och översexuell (som jag tydligen var) så valde jag såklart telefonen.
Så förutom att mina ben värkte, jag var trött, och hade ingen mottagning så slutade kvällen okej trots allt.  Jag åkte med ett gammalt konfa gäng, vilket innebärde att en kväll var det mässa. Jag och Lisa skrattade så mycket åt prästens dialekt och hur personen betonade orden så att vi fick tårar i ögonen när vi skulle bita igen. INTE OKEJ GINA.
Dag 2 i backen fortsatte likadant, lika mycket telefon, lika mycket skratt och lika mycket träningsvärk. Dom söta sms:en från personer på gotland fick en och smälta och ännu en gång önskade jag att jag stod bredvid dom istället för att prata genom någon telefon.
Senare på lägret spreds både förkylning och magsjuka, tyvärr åkte jag på det första, och sitter fortfarande med hes röst och nyser lite då och då. Men men, detta hindrade inte mig en enda gång, jag skulle ut i backen och det var något jag bestämt mig för. Sista dagen gick bra, vi bestämde oss för att dygna så vi skulle vara trötta hela bussresan hem, planen gick inte alls som tänkt. Jag var inte vaken helt, utan somnade vid 2 tiden iaf.  Suck. Jag vart superpigg hela hemresan och  sov nästan inget alls. Vi stannade till på IKEA och det var bara att börja springa efter mammas köplista. Mina kära vänner hjälpte mig att hitta allt vilket gjorde mig glad :) Tillslut åkte vi på båten och det återstod bara 3,5 h tills jag skulle få träffa min sötnöt. Oh, gissa om det var efterlängtat. Tack för den kvällen. Det slutade med att jag inte alls sovit något inatt istället, så jag tog 8 bussen hem i morse, mötte upp min mamma och sen orkar jag inte berätta mer.
I år var verkligen resan kanonkul. Men som sagt så saknade jag Nic och piiip alldeles för mycket. Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Sara.

hoppas de va mig du menade för jag har saknat dig med;) vem är killen?;)

2009-02-26 @ 15:28:02
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: ...

PIIP = MATHIAS HENNINGSON

2009-03-02 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0