..SOM FLICKAN SA

Återigen befinner jag mej några kilometer utanför Visby men istället för i en av dom sköna fåtöljerna ligger ja i en lite mindre skön säng, men jag kan leva med de, la mej här av egen vilja så.. Whatever! jag skrev igår att de skulle festas här ikväll, men de har blivit ändrade planer av olika anledningar så denna tisdagskväll förvandlas till en tjejkväll -supermys. Just nu är de jag, en till, och tjejen som bor här som är här hemma. Vi sitter tillsammans och väntar in.. se hur många var de nu då.. fyra till om allt går som de ska! De ska bli en jätterolig kväll, och festen är bara att flytta fram, vi står ju inte i något krisat läge att tiden ska rinna ut, sen är de roliga när fler kan och när den riktiga bloggerskan för denna hemsida Gina är hemma också, så de är inga problem. Min dag idag har varit bra. Vaknade i bra tid, åt en god frukost, tog en dusch och cyklade sen hem till min pappa. Jag satte mej vid datan där och började pula på mitt cv. Jag tycker de är svårt att skriva ett cv. Inte det lättaste här i livet nej, men utmaningar ska ju finnas de med.. Efter lite skrivande åkte jag och pappa till kvarnen (Inter Sport) för att kolla på skor till mej. Efter lite prövning så bestämde jag mej för ett par jättefina vita nike, med märket och lite till i guld, jättenöjd med köpet faktiskt. Bara att hoppas att ja inte ska betala tillbaka pappa för skorna, alltid skönt och slinka undan lite med ekonomin. Jag vet att Gina också är sugen på dom skorna och har varit inne på och köpa dom med så hon lär väl hoppa av glädje när hon ser att jag köpt dom.. haha! Nu är det bara en vårjacka som saknas och lite andra små klädesplagg sen är jag fullt redo inför våren 2009. Längtar till våren. När solen tittar fram och man kan sitta ute i den friska luften med brillorna på och en snygg jacka (sen mina snygga skor förstås!!). Nej nu ska jag vandra in i vardagsrummet till dom andra, och ni kan ju bara gissa vart jag tänker slå mej ner, juste - i en av fåtöljerna.


Dagens kommentar: Alltid lika underbart att få upp kontakt med vissa människor igen, annars ramlar man ihop av saknad.

Hade godis! Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0