UTAN PLANER BLIR DET BÄST

Hejhejblogg.
Förlåt för att jag typ har varit sämst på att uppdatera er, men jag lovar, jag har anldeningar, och det är inte bara två!
Ja, jag vet inte hur jag ska börja, det har hänt väldigt mycket dom här sista 49 timmarna. (Tyvärr avslöjar jag inget här!) 
Jag kan väl börja att berätta om gårdagen, den var störd. Helt så där rent ut sagt, störd. Jag vet inte, allt var så oplanerat och spontant att jag inte vet vad, det var också en när-man-tala-om-trollen dag. Jäklar, visst vi gjorde bort oss, men huu så kul det va!
Jag hade praktik igår, var sedan hemma vid 7, skulle direkt vidare på sista träffen innan fjällen (AAAAAH JAG ÅKER PÅ LÖRDAG MORGON) Paniken stiger. Tillbaka till ämnet. Jag var hemma typ halv tio, gick och lade mig så fort som möjligt. Men en viss person höll mig vaken till 1, ack ack.

Tisdagen var seg, hade praktik som vanligt, tränade efter. Bråkade med en vän. Ack ack, den kvällen slutade inte OKEJ.

Men vänner,nu borde jag lyssna lite på våran lärare, synd om henne ju. Detta är ju faktiskt lektionstid.
Ta hand om er, bloggar ikväll om jag hinner. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0