SLARV

hejhejblogg.
Vad klockan blev mycket, och vad sent jag skriver mitt första inlägg för dagen, oh ja. Jag tänkte summering av gårdagen, som var toppen!
Ja, på något sätt skulle jag först och främst vilja tacka min mam, för att hon gjorde dagen till vad den blev.  Som ni vet var jag på stan med mam, sen åkte vi hem och gjorde middag och mys. Det vart verkligen en sån där nästan fånig familjekväll. Alla utom Robin var hemma, vi åt middag, efterrätt, såg film och bara pratade en hel del. Japp, jag har mött många föräldrar men hitils är mina bäst. Jag vet inte vad ni, mina läsare har för vanor på alla hjärtans dag. Men i våran familj så får ja vi syskon, barnen (?) alltid små paket. Lika roligt varje gång att se vad dem hittat på, underkläder är väldigt populärt och det fanns åter igen i ett av mina paket. Jag fick också ett par skor och en kofta, (och en jacka på stan som jag valde ut själv, men det räknas knappt :P ) Men min mam hade tydligen haft bra inspiration det här året, men vet ni va det bästa av allt var, jag fick choklad. Marabou. Mums.
Så ja, med eller utan pojkvän, alla hjärtans dag kan bli en toppendag iaf :)

Jag följer såklart Tims råd idag, att göra ingenting. Känns lite overkligen, det brukar alltid vara något jag ska göra. Men inte idag, så jag bara är här hemma, och flummar med mig själv. Helt ensam. Kul kul.
Vi hörs senare, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0