ONE MINUTE

hallåhallåigen.
Kom precis hem, oh vad skönt det är att bara vara med sin mamma ibland alltså. Shoppingkassarna blev fler än väntat, fylllde på garderoben med massa fina vårkläder. Dock så hann vi inte alls med så mycket som väntat, nej ett x antal affärer ska vi ta någon annan dag. :)
Jag ska snart hämta min lilla vovve, han är för söt och är en av dem som ligger närmast hjärtat, liksom gör mig glad, dag som natt!
Kvällens planer är få, men otroligt behövliga. Efter att precis har bytt om till mysdress, så ska jag hjälpa mamma med maten, senare blir det efterrätt och sen lovar jag att jag ska se en film ikväll, med familjen eller själv. Så hörnet i soffan blir väldigt populärt ikväll. Och jag hoppas verkligen att jag får lite uppdatering från Nic som har dejt ikväll. Haha, kan man kalla det dejt? Whatever, jag vill höra vad som händer iaf! :)
Så ja vänner, har jag tid över så bloggar jag kanske lite mer, annars så, ha en fortsatt bra dag!
Pusspåer.


En bild på en saknad Emma och Nic, dom är ju så söta :)

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

tack söta du :D





ha en bra alla <3-dag !

2009-02-14 @ 18:27:02
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: emma.s

men herregud vad pinsamt. :P

NI är söta! :)

jag saknar min gamla klass.

2009-02-16 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0