INSPIRATION

hejhejblogg.
Idag, gick det faktiskt upp för mig att det inte alls långt kvar tills jag åker, jag har skjutit skidresan lite åt sidan och typ nästan glömt bort det. Men jag åker faktiskt redan nästa lördag! Shit. Idag hittade vi packlistan, och jag blir lika sprallig varje gång det kommer till det ämnet :)
Annars har väl dagen varit helt OK, jag har typ tappat lust för allt verkligen. Hoppar tillomed över träningen ikväll. Usch Gina. Dålig stil. Men men, från en sak till en helt annan, jag var på stan med Nic och Angelica idag, oj vad shoppingsugna vi blev. Jag blev helt såld på alla vårkläder, Nicole på luvtröjorna och Angelica på underkläderna. Vi får väl se hur länge mitt sparande håller, för tillfället är budgeten helt okej, men aja.
Jag kan ju också berätta för er att min lördag - Alla hjärtans dag (alla brustna hjärtans dag enligt Linnea) kommer jag ge till min mam. Nej men vad jag vet ska vi ta en liten shoppingrunda wiiie! Och sen ska vi bara mysa och ha en sån dag.
Det är ju kärlek på något sätt iaf. Men nu ska jag sluta skriva massa strunt och faktiskt börja med det jag ska, som att skriva klart ett papper. Hörs senare.
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0