I LIKE YOU

Hejhejblogg!
Idag är det toppen, Nicole har verkligen fått mig på ett bra humör.. Snart kommer hon hit, till mig. Vi ska fixa oss och äta middag med släkten och sen är det party party :):)
Gårdagen var, ja vad ska man säga. Helt otrolig. Helt sjuk. Helt rolig. Nej jag har inte ens ord för den, från att vara spännande, blöt, russinhud, te, sirap, pussar, kanel, kramar, gamla lekar, och massa annat. En helt salig blandning. Resten av kvällen stannar tyvärr mellan oss tre, och där ska den också förbli. Mohaha ! :)
Jag ska skriva kort nu, dels för att lillan står och vill ha datan, och dels för att jag måste hjälpa mamma med kommande maten. Så ja, hoppas alla får en trevlig dag/kväll. Jag skulle bara vilja tacka Tim och Nic för en kväll man kommer minnas hela livet.. Som ett stort skämt. Tack!
PUSSPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0