I BRIST PÅ ANNAT!

SAKER OM DIG SJÄLV:
 1. är du singel? Yesyes
 2. är du lycklig? Just nu, ja
3. är du uttråkad? det är väl därför jag gör det här?
4. är du ledsen? nejdå
5. är du italienare? haha nej?!
 6. är du coolning? ohh ja

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? yesbox.
2. har du någon gång blivit sårad? många gånger
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jupp
5. har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: Jopp
6. gillar du någon just nu? pass.
7. bästa sexet: det håller jag för mig själv!
8. skulle du kunna leva i celibat? dum fråga, dumt svar!
9. vill du ha någon just nu? Jag hade inte tackat nej till Jude Law
10. vem är den du drömmer om? se ovaaaan.

Senaste:
1. telefonsamtalet du fick? Mam
2. personerna/personen du var med? Angelica och Nicole
3. roligaste grejen som hänt? ojoj, den var svår.
4. personen du smsade: Christopher
5. du tillbringade natten med? Nicole och Tim
6. du kramade? Mam
7. du kysste: lallallla
8. du hade sex med: piiiip!
9. du hade ett förhållande med: Jesper
10. du sov hos: Nicole

:) Pusspåer

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

hih de gjorde det :D natti natt

2009-02-13 @ 01:06:26
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

tack så mycket sötis!:)

2009-02-13 @ 10:23:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0