GÄSTBLOGGARE

Hej alla människor som sitter och läser Ginas blogg, nu är det äntligen dags att göra något klokt av den här hemsidan! Gina själv har tänkt att göra något vettigt av den här snön som finns och har åkt upp till fjällen. Tanken slog henne dock dagen innan hon åkte att bloggen inte kan stå till medans hon rör på sina ben och armar allt vad hon har så hon fick ragga upp en gästbloggare. Jag tror faktikst att jag var den första hon frågade om jag ville ta ansvaret och omtänksam som jag är kunde jag inte motstå hennes puppy-eyes så jag ställer upp. Jag antar att hon litar på mina skrivkunskaper (?) som jag inte ens vet om jag litar på själv, men jag ska göra mitt bästa!

Under dom här dagarna kommer jag inte avslöja vem jag är eller varken namnet på mina vänner om dom behöver nämnas för den ön är alldeles för inavel så ni hade listat ut vem jag är direkt! Men trust me, det kommer att stå flera intressanta ord och meningar ändå.

Efter detta snabbfakta ska jag börja skriva i den här bloggen på riktigt:
Nu är det lov, till och med sportlov, och det känns riktigt skönt! Jag har säkert många som håller med mej när jag säger att man behöver ett lov.. Jag har inget upplagt sjudagars-schema det här lovet utan jag får se vad som händer. Det blir antagligen det gamla vanliga man passar på att göra under lediga dagar, alltså vänner, film, alkohol, träning och sömn.
Jag måste också tag i mina sommarjobbskontakter, ringa, skriva cv, besöka och allt vad det innebär för att få ett jobb så man har några extra kronor på kontot, för det är ju därför man jobbar på sommaren, för pengarna.

Så! första inlägget klart. (de var en baggis, ja ganska ska jobba som gästbloggare i sommar?)
Jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan för våran data är på laging och hade turen idag att få låna en data av en kompis. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa antingen den blonda kompisen eller den brunhåriga, svårt val...

Vi hörs! pussssssss 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

spännande medgästbloggande ^^

2009-02-21 @ 20:02:19
URL: http://allexandra.devote.se
Postat av: Lisa

sweet ^^ Tycker du skriver bra iaf :P Hehe, hoppas att Gina får ha det riktigt bra uppe i Vämdalen =P

2009-02-23 @ 11:30:17
URL: http://trillingsystern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0