FREDAG , I LOVE!

Hallådärblogg.
Fredag den 13, Något som märkt av det, Iaf så har jag och Nic gjort det!
Kom just in från en ristur med Angelica i snön, supermysigt. Mycket prat :) Känns att man börja slappna av lite, men jag måste ju erkänna att jag fortfarande är lite hästrädd, men det går framåt! :)
Såg att också nu att det är väldigt kort om tid, ska snart in och träna innebandy, det ska bli toppenkul och äntligen ska jag få min choklad som vårat lag vann vid förra träningen!
Igårkväll hände en väldigt oplanerad sak, kvällen slutade inte alls okej på något sätt och vis. Första gången i mitt liv som jag hade sån oro i magen av alla funderingar och liknande att jag somna direkt. Jag hatar att tjafsa med någon när man vet att det inte finns något slut. Igår var en sån dag då jag egentligen visste att det inte tjänade någonting. Och när jag väl fick fram det jag ville säga, då ångrade jag det lika snabbt som det kommit ut. Jag kände mig så sjukt elak. Önska att jag bara kunde förklara hur det verkligen verkligen är, istället för att föra över "huvudanledningen" på något som inte spelar någon roll på riktigt.
Hur som helst, idag har jag fått andas ut, och förutom det hade jag hälsokoll i skolan. Är 175,5 cm lång, inte dåligt vad jag växer. Bara 4,5 cm kvar till Top Model alltså. Drömma får man ju :) Jag har också varit vid tandläkaren. Mmm mummmsigt.

Jag bjuder på några bilder innnan jag åker på träning så hörs vi imorn (kommer inte hem före 22)
Pusspåer!


En bild som säger mer än vilken mening som helst!


En person jag saknar väldigt mycket


En kväll som fick mig att skratta

Kommentarer
Postat av: erika

Ja alla säger att den är jätte sorglig! åh den verkar så jävla bra, typiskt min smak av film! :)

2009-02-13 @ 17:41:10
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

joo men inte hela, vadårå?

2009-02-13 @ 22:56:15
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0