VILKET SKÄMT!

hejhejblogg.
Ni har säkert som jag, full upp med allt julfix såhär dagen innan den stora dagen. Vad är det som egentligen är stort kan man ju undra? Paketen? All julmat man trycker i sig? Eller att få träffa hela släkten igen och bara umgås? Jag vet inte, jag tror mer att de är då man kan pusta ut. Jaja.
En del kanske är jätteupptagna, vissa inte, men jag sak iaf ge en liten julklapp till mina läsare, en komisk julklapp, (enligt mig såklart). Här kommer den:

Snälla ni, gå in www.felsms.com . Där skriver dom in felskickade sms till folk. Jag skrattade sönder första gången jag var inne, hur sjuka saker skirver man på sms egentligen?
Jag säger bara åt er att ni borde checka, för min del blir det en fortsatt kväll med massa paketinslagning och mys med familjen. Pusspåer. GOD JUL.

Här kommer en bild från förra året som togs på nyår, i år blir det lite roligare bilder från en storstad, NYÅR FÖR MIG I MILANO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på saltmannen.se

2009-12-25 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0