LIST-LISTA

Nu ska jag svara på sådana här frågar bara för att hoppas på att tiden går lite fortare + att retas med m. :)

Namn: Gina Hedrén
Födelsedag: 24 juli
Ögonfärg: hmm, gröna och blå, eller jag vet inte ;)
Hårfärg: slingat
Längd: 175,5 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Är dina föräldrar skilda: nejnej
Favorit Sport: Den är svår, men innebandy är roligast att spela?
Veckodag: Fredag
Årstid: sommarbarn!

Har du..
Varit kär: jag är kär.
Blivit dissad: det tror jag nog
Varit vaken ett helt dygn: hah ja.
Skolkat: händer inte ofta..
Sovit utomhus: det klart!
Sett en död människa: Inte i riktiga livet tror jag..
En piercing: Naveln
En bästa vän: ja, och det är jag lycklig för!
En pojkvän: joodu.

Det ena eller det andra..
Cider/Öl: Cider.
Pepsi/cola: Alltid sprite
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: svår, men det lutar åt jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: beror väl helt på vad det är för något :)
Kinesiskt/mexikansk: jag äter inte rå mat..
 Mtv/vh1: mtv

Senast du:
Skrattade: nyss
Grät: igår
Filmen du såg: something new, as kass komedi
Drog ett skämt: hah idag :)
Sjöng en sång: sjunger sällan

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol: jaja
Tagit droger: har aldrig provat
Kysst någon: larv
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: larv
Sovit bredvid någon av samma kön: NIC!
 Haft sex med någon: alldeles för mycket!
 Badat utomhus: ja, I Nics jacuzzi :)
 Bakat: bakade till Mathias i lördags :)

yeah yeah. Tog ändå 7 min..

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha aa där fick man en ordentlig uppdatering om man säger så xD :D mind if I copy? ^^ Saaaaaknar diiiig! <3

2009-04-06 @ 19:43:08
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm... varken kinesiskt eller mexikanst är rå mat lilla vännen...

2009-04-07 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0