PAUS

Hejhejblogg.
Nu var det verkligen jätte längesen jag bloggade, känner att tiden inte alls räcker till. Därför tänkte jag nu göra ett sista inlägg för ett tag (så ni kan sluta att bevaka min blogg för någon månad) med bilder från stockholm och lite annat.
Men ja, vad ska man skriva. Jag har inget alls att skriva. Kan väl säga att skolan funkar bra, (PÅ FREDAG ÄR DET NATIONELLA PROV, kill me. ) det är typ alltid något så om man räknar bort min praktik så är jag där bara högst 2 dagar i veckan. Vi har mycket hemuppgifter så då blir det så.
Bortsett från skolan så är det väldigt fullt upp, praktiken tar bort två heldagar i veckan, så annars tränar jag, och gör jag inte det så håller jag mig till Mathias eller vännerna.
Jag kan ju bara tala om för er att det är mindre än 5 veckor tills jag och Nic åker. Det kommer blir suveränt. Helt underbart.
För att tala om det som har hänt istället så har de varit full rulle hela veckan. Mathias fyllde 21 och han skulle firas, bror fyllde 20, kusin fyllde 18 och det har varit kalas hit och dit. Ganska otippad vecka ändå. Jaja. Nu ska jag sluta slöskriva och ni ska få se lite bilder från stockholm. Men jag tycker att ni ska ta hand om er iaf! Så hörs vi väl om ett tag. Pusspusspusspåer.









 <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

naaw, du e så fin gmn! <3 =) Gillar hjärtat ^^

2009-04-19 @ 16:17:21
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: Nicole

Me like these pictures :)

2009-04-19 @ 22:18:28
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0