I LIKE M

Hejhejblogg.
Idag är det torsdag, vecka 14.Det betyder att vi får påsklov imorn. Inga känslor alls för detta men men. Jag vet bara att det här är en dag då man tar adjö till typ alla som ska bort. Angelica, lilla Angelica ska vara borta i tre veckor, hon och hennes familj tar en trip till Thailand, skönt! Mina föräldrar, åker imorgonbitti, hinner inte träffa dom alls mycket. Jag vill inte att dom åker, kommer sakna dom jätte mycket. Jag är familjekär, jag vet. Dom kommer iaf hem på måndagkväll. Jag är ensam hela helgen, speciellt imorn. Då ska jag inte ens få vara med Mathias. Hårt. Då blir det tv helt för sig själv då da.
På tal om Mathias, jag har aldrig klarat av att vara med någon som så mycket som vi är. Men det har helt vänt, jag ser inte alls nå problem med att vi är mycket. På tre veckor, alltså på 21 dagar, har vi sovit på skilda håll 5 gånger. Helt stört. Vi är dagligen, men ändå hinner vi med så mycket.
Jag vet inte alls vad jag ska skriva, jag skriver bara. Istället för att skriva i bloggen pratar jag med min mamma, berättar mina dagar och allt för henne. Vet inte varför, men hon ankyter sig liksom till mig, då bara blir det så. Som igår, jag fick någon sorts idé om att jag och min syster inte alls var nå tighta. Vi är tighta. Pratar om det mesta, (även om 95 % av tiden består av citat från olika filmer) fast hon är 5 år yngre. Det jag skulle komma till att jag gjorde någon liten skål där jag skrev "systerskap", något larvigt vi har kallat oss sen små.. Men iaf. Hon blev glad, det var som om hon saknat mig jätte mycket. Allt blir som ett kretslopp, Jag saknar min mamma som bor med min syster som saknar mig, hängde ni med? Det gjorde inte jag! haha.
Vad kan jag mer berätta om mitt otroligt intressanta liv? Skolan rullar på som det ska och det går bra.. haha.
Ikväll är det sävefest, jag har uteslutit den sålänge inte C ställer mig på lista, då kanske jag tar mig en promenad dit för att hälsa. Men usch, nej ska jag se ta och se framemot en sävefest, då får dom ta och bättra sig lite då. Fast egentligen är det ju inte fel på festerna, utan folket. Gotland. MMmmm me like. Nu ska jag sluta med drygskrivning och fixa tills jag ska träffa Mathias, PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: nicole

Så nu är inte jag värd att nämna att jag med ska åka ? :( ;)

2009-04-03 @ 21:38:15
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0