VAD JAG HAR GJORT

Hejhejblogg.
Ledsen för att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp, jag var först i skolan. Vi fick gå en timme tidigare för att kolla fotboll. Sen träffade jag Isak och gick hem till honom.
Dom har bytt lägenhet nu så den var jätte fin. Sen skulle plötsligt Isak åka på träning så jag var kvar vid Calle. Haha vi lagade mat, gick och handla, såg film och lite annat kul :) Dagen var mycket rolig!

Idag ska jag träffa Frida! Wohoooo, jag längtar. Vi har så himla mycket att prata om! Så vi ska planera massvis till imorn, och sen skulle vi iväg och kanske träffa några killkompisar till henne efter träning, Annars har jag nog inga mer planer.
Men jag skriver senare.
Puss

Kommentarer
Postat av: m

blogga varje dag väl, det duger inte att komma med något lite då och då.. ;)

2008-09-07 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0