DUBBELT UPP IDAG!

hejhejblogg.
Jag har inte bloggat på några dagar.. I´m sorry. Men ingen data har varit i närheten för tillfället.
I tisdags gick jag promenad med Tim, sen tränade jag. Väldigt seg dag men jag tog mig igenom den!

Igår så träffade jag Calle och Tim, först spelade dom lite tv-spel. Sen var vi och fikade. Träffade där Johanna som jobbade, hon verkade ha ganska fullt upp.Men det var iaf väldigt trevligt!
Jag åkte hem sedan på släktmiddag, kul att träffa Louise men annars är det väl ingen höjdare.

Jag ber om ursäkt för att ni inte fått några "Dagens skämt", därför tänkte jag ge en liten lista nu, kan ju vara kul för dom som har tråkigt!

Annars, ha en trevlig eftermiddag/kväll. Mina planer är att sova!
Puss

DAGENS SKÄMT:


- Vet du vad marsmännen sa när dom kom till Jorden?
- Neeej?
- Hej Jordgubbar! :D


- Salladen smakar annnorlunda, du tvättade väl den ordentligt?
- Jadå mamma , jag använde till och med tvål!


- Villken färg har vatten?
- Vattenfärg!


Farmor till barnbarnet:
-Håll handen för munen när du hostar!
-Det behöver inte jag för mina tänder sitter fast!


-Kyparn är det här styrbord eller babord?
-Jag vet inte, det är inte mitt bord.


Mohaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0