OLIKT MIG

Hejhejblogg.
Kul väder eller hur? nej det skulle jag väl ine påstå. Det är nästan så att det är mörkt när man går upp. Väldigt tråkigt tycker jag. Imorse var det grymt segt att gå upp, särskilt när en morgontrött Nicole ligger bredvid en, och jag kan erkänna att hon är hemsk på morgonen.. Skulle aldrig klara av att bo med henne.. Så nog om skvaller här!

Har inga planer alls för idag, förutom att jag ska hem och träffa mamma en stund. och eftersom jag har blivit så snäll ska jag nog snabbstäda mitt rum och tvätta lite. Jag är en bra person. :)
Nu är det bara 8 dagar tills jag åker. Det ska bli hur skönt som helst. Ser framemot det så mycket.

Skriver senare på dagen, nu back to school.

Puss

Btw, jag vet inte om jag ska fortsätta med dagens skämt, tycker själv att dom är ganska roliga när man är trött :) Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0