NYHET

Hejhejblogg.
Precis kommit hem efter en runda på stan, är jätte hungrig men ska vänta på mat. Jag har min söta Nicole som sällskap. Tyvärr är hon lite ledsen men det fixar jag snart.
Måndag måndag, längtar redan till lördag då jag får sovmorgon. Är helt död om dagarna nu för tiden.
Har redan också sett mot helgen, Frida den muppen drar ju, SORGLIGT! men ändå är det party inplanerat. Och om det blir som vi hoppats på, så är det jag och Angelica som håller i de :)
Jag bakade med mamma igår, super mysigt. Vi har haft mys hela helgen :)
Nu ska jag och Nic fixa lite mat, sen gå ut och bada lite i såkallade poooolen, coolt va? :)

Btw, jag tänkte eftersom att det är nu mitten på september och väldigt tråkiga dagar, så skulle jag ha ett "Dagens skämt" varje dag veckan ut om jag klarar ;)

DAGENS SKÄMT:


- Nu har jag äntligen råd att köpa mig en DVD-spelare!
- Hur kunde du lyckas med det?!
- Jag sålde min TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0