JAG VET INTE VAD

hejhejblogg.
Jag är trött, men ändå glad för ingentingoch ändå sur. för att jag inte kommer in på msn när jag verkligen behöver det.
 Jag är som jag är, därför var jag tvungen att ändra på min dag för att den aldrig ska bli som tänkt. Jag träffade första personen. Hemskt, Stelt. Men bättre blev det och usch, jag gillade inte alls syftet.
Men struntade i den andra. Helt. Jag hade sagt att vi skulle träffas. Men jag hade ingen ork, ingen lust och kände inte alls för det. Och jag fick ändå inte tag i personen. Så jag tog en ganska tidig buss hem efter en sväng på stan.
Jag är så laddad till att jag åker, och när jag också känner att jag har pengar blir jag alldeles glad av att hur mycket jag kan shoppa där. :)
För att återgå till verkligenheten så lever jag på musiken som dagligen är i mina öronen. Vart jag än är. Jag är fortfarande febrig och kall, och min helg ser ut att suga. Fredag bara myskväll. Lördag jobba sen har jag nog inga planer. Kanske en liten Linnea. Det återstår att se.
Sävefest imorn? Rykte eller inte?  Man vill ju tro att det är det, men ändå känns det som ett rykte som kommer från cpg norr.
Jag känner mig lite dryg i mitt skrivande, och det är för att nu ska jag klaga lite. Jag borde ta en promenad med Chip. Men känner att jag verkligen inte orkar. Verkligen verkligen inte, I´m sorry. Men jag måste. Men jag orkar inte.. Lite beslutångest här kanske?!


Kommentarer
Postat av: ELIN

Tack stumpan!

Det var ett tag sedan man såg dig, vi måste partaja snart ;)

2008-09-10 @ 18:16:47
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: ELIN

Beror på hur avancerad den ska va, min tog kanske 15 min. :)

2008-09-10 @ 18:32:46
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: ELIN

Aarå det kan jag nog göra! ;)

Är borta torsdag-fredag bara.

2008-09-10 @ 18:42:15
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ja det låter bra :)

2008-09-10 @ 18:49:19
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0