JAG ÄR SÅ GLAD

hejbloggföruppdatering.
Idag har jag hjälpt mamma med massa, jag känner mig så snäll! :)
Nicole och jag + her mum gick och såg "Mamma Mia" på bio idag, supermysigt, var så längesen jag var där..
När vi kom hem så hade vi en liten spa-kväll, badade ute och pratade en massa.

Nu ska ni få förklaringen varför jag är så glad, jo.. Jag och Nicole ska till sthlm på Tisdag och shoppa. Tack tack Nicole för att du är en av mina bästa vänner. Vi kommer ha så lot of fun! :D:D:D Lääängtar. 
Det bästa är att vi ska flyga, så enkelt och bekvämt. Det som är lite sämre att jag ska sitta och vänta två timmar på Bromma innan hemresan med mig själv för att Nicole tar flyget innan, Det suger men men. Shoppingdag a la Gina + Nicole. Mmmm I LIKE!

Gonatt min skatt, N+L.

P.s I miss you F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0