HEMLISAR

hejhejblogg.
Jag är på toppenhumör, och har varit det hela dagen.
Efter skolan mötte jag Linnea och vi var och fikade, supermysigt verkligen. Vi hade mycket att gå igenom. Hon visade lite vad hon höll på med i skolan, och jag kände hur hela magen vände sig. Alla gamla minnen från Solberga dök upp, repsektive alla minnen från dom hemska NO proven och alla pluggkvällar med flickorna som mest var skratt och flams ändå. Visst saknar man den tiden, men ändå är det inte bättre än nu. Nu är det nya kretsar och nya saker man hittar på. Alla har förändrats, och då är jag själv inräknad.

Jag har en rolig nyhet jag precis fick veta. Som ni vet så ska jag iväg till Portugal en vecka och några dagar. Kommer hem Torsdagen den 8 tror jag. Under den tiden ska en viss person (jag håller det superhemligt för enklighetens skull) gästblogga här i min blogg. Ska bli superkul verkligen. Personen är väldigt bra på att blogga och vet att hon/han kommer fixa det galant!
Men nu, först idol. Sen möta upp älsklingsNicole vid buuusssen.


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: gästbloggaren

du kan ju räkna med schyssta bilder!

2008-09-24 @ 21:16:30
Postat av: Gina

svar: hahah nej jag tycker vi borde ta det lite lugnt med det ;)

2008-09-25 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0