FINNS INGET KVAR

hejhejblogg.
Jag kan börja med att säga att jag är jätte trött, och har tyvärr blivit sjuk. Jag hatar att vara sjuk just nu, det är nu på hösten man ska hålla sig i skinnet och klara av en del saker. Men nej, jag lade mig direkt genom att bli febrig och annat härligt.
Jag har inte skrivit på hela helgen, men vad glad för det. För då hade jag bara delat med mig av all stress och dålig planering. För omväxlingskull tänkte jag faktiskt inte skriva något alls om min helg, ni får bara ett ord. OLIK.

Nicole skickade nyligen ett sms också om att dom tagit skolkort idag. Det hade jag helt glömt bort, och jag tror att det är första kortet genom min livs historia som jag INTE är med på.
- Ingen speciell känsla för det.

Jag har verkligen ingenting att skriva om just nu, utom att jag mår dåligt och känner mig mer död än levande. Så, jag får se om jag orkar pallra mig till skolan imorn.
Puss.

[22]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0