HEY HEY HEY!

hejhejblogg.
Fredag fredag, känns underbart eftersom jag älskar fredagar. Jag hoppas att jag får en bra start på en ny helg. Hade räknat med att träffa Frida idag men den busungen kommer inte hem idag utan i natt någon gång.
Har träning ikväll, känner inte alls för det. Men kropp och själ säger att jag verkligen borde åka. Så jag gör det!
Ni undrar säkert vad jag gjort på mitt lov, jag har ju inte bloggat mycket alls. Och jag kan berätta för er att jag inte gjort mycket alls. Mest varit hemma och tränat. I onsdags var jag i Sthlm med mamma. Mys och shopping var det där. Kunde inte hålla mig, utan köpte 2 par skor, jeans och andra härligheter!

  Något jag gjort under lovet som jag kom på nu är att se film, tyvärr är jag djupt besviken på dom filmerna jag såg.
Den första jag såg hette " All the boys love Mandy Lane " och jag skämtar inte om att det var en av dom sjukaste filmerna jag sett. För det första så visste jag och Nicole som såg den att det skulle vara en typ av en skräckis. Och för det andra var det ett helt stört slut.
- Ingen hit om man säger så.






















Film 2 jag såg hette " Säg att du älskar mig ". Det är en svensk film som handlar om en 15- årig tjej blir utsatt för en hemsk upplevelse av ett gäng kompisar. Jag tycker själv att den inte alls var bra. Man hör knappt vad skådespelarna säger, och dom kunde ha gjort en del saker mycket bättre. Filmen blir ganska seg och jag tycker verkligen inte man borde se den om man är på bra humör. Nej, den här filmen var inte alls som jag trodde. Buuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0