JAG VILL TILLBAKA

hejhejblogg.
Jag är hemma, och jag saknar redan stället. Sorry, men det var helt underbart där. Ni undrar säkert vad vi gjorde vilket ni också ska få svar på! Vi badade (tar alltid lika lång tid för mig att komma i havet), solade, shopppade ( jjaaa shit vad jag har brännt pengar) och sen var vi såklart ute på lite olika barer och så. Men lite lugnt tog man ju de, eftersom mamma var med! ;)
Idag fick jag äntligen träffa Nicole, trodde tårarna skulle rinna när jag mötte henne, men jag lovar det var inte alls långt ifrån. Hon är här nu och ska sova här, känns skönt att äntligen få prata lite djupt med någon :)
Jag villl tillbaka dit, och funderar stark på att åka på höstlovet. Bo där ensam på hotell och bara umgås med vännerna jag träffade där. Vill verkligen, men först. Övertala mina parents att jag får åka.
Här kommer iaf lite bilder sen resan.



Och nej, bilderna är inte omgjorda, sånt har jag inte tid med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0