COME AND TAKE ME AWAY

hejhejblogg.
Min helg verkar bli hellugn, SKÖNT! Igår hade var jag hos Nicole på badkväll med flickorna. Mysmys säger jag bara. Men innan det så ringde DAVE igår från Portugal, ohhh så glad jag blev :) Saknar han mucho. Och efter det så var vi på klassfest ett tag och snackade lite och efter det på 18 års kalas hos Lucas. Han hade fått en mobil, ÄNTLIGEN! Nej men det var kul att träffa lite vänner igen, inte lika kul när man träffar sin brors kompisar...

Ikväll ska vi också ta det lugnt, fira Linnéas födelsedag i efterskott. Med lite tårta och mys.
Jag är på bättre humör, tur, men nu ska jag åka hem och fixa lite, Frida kommer till mig. Min sötnos.


Kommentarer
Postat av: nicole.

Fy fan vilken hemsk bild på mig :S Men du blir alltid lika fin :)

2008-10-13 @ 08:22:26
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0