BIOOOOOO!

hejhejföruppdatering.
Jag mår bra, och är glad. Dagen har varit jätte bra, jag har varit på bio, jag har träffat min saknade mamma, skrattat med min söta syster och flummat med mina vänner. Jag har också hunnit med att ta en snabb sväng på stan på jakt efter ett par speciella strumpor men kom tyvärr bara hem med dom reserverade biobiljetterna.
Jag bara älskar High School Musical och kan verkligen inte erkänna att jag är ett stort fan av dom. Jag kan iaf erkänna att jag grät för filmen, dom är ju så söta. Och Zac och Vanessa är inget annat än gjorda för varandra.
Koreografin (eller hur det stavas) var grym i den här filmen. Och med tanke på att dom bara gjort tredje filmen på ca 2 månader gör den ännu bättre!





Nu sitter jag här alldeles mätt och är alldeles klar för party. Men mina kära vänner är inte alls klara. Såååå booooring.
Nej jag får nu gå och rycka lite i dem. Ha en bra kväll, för det tänker jag ha ;) Pusspusspåer.

Kommentarer
Postat av: Duschkompis ;)

Inte ens 2 månader, utan fantastiska 42 dagar!! Amazing :P

2008-10-25 @ 23:16:37
Postat av: GINA

svar på "duschkompis ;) ": Jaaså är det så passs. Inte dåligt!

2008-10-26 @ 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0