VÄND DIG INTE OM

hejhejblogg.
Vilket otroligt ambitiöst inlägg jag skrev i morse. Haha, ja jag var väl ganska slut vid den tiden. Kvällen var helt okej, festen spårade ut i slutet och jag tror inte vi fick ut allt folk förrens vid halv 5 tiden. Både en sko, en stövel och en kamera blev snodd. Det gillar vi verkligen inte och det kan göra att vi tyvärr inte kan ha fest här hos N igen :( Tråkigt att folk inte ens kan ha respekt för någon annans saker eller hem. Sorgligt folk. Om vi ska prata om mig själv så väntade jag på en person hela kvällen som aldrig kom, tråkigt tråkigt men vi får ses en annan dag.
Nu har jag lovat mamma att jag snart ska bege mig hem för att hjäpa till och fixa till släktmiddagen ikväll. Det ska bli skönt, att få en kväll hemma, med L min kusin.

Oh vad deprimerad jag blev nu när tanken kom fram att jag hade tänkt att sätta in lite roliga bilder sen igår, men kameran med alla bilder är ju borta! :((( bam! Och om det är så att någon hittar kameran, eller har råkat fått med den hem så kan ni som då var här höra av er, för bilder säger mer än 1000 ord så den personen lär vi ju tacka hjärtligt.

Pusspåer.





lämnamigintehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0