DU HAR ALLTID TUR FRIDA!

Hejhejblogg.
Jag är just nu hemma hos min älskade N. Fast hon är inte här, utan är och lämnar M vid flyget.
Festen i fredags var väldigt lyckad, lite mycket folk kanske men det var iaf väldgt kul. Förutom att någon satt sönder kökskranen, krossade en skål, och tappade min parfym. Och att frida går på kryckor så är allt bra. Men jag överlever :)

Jag var helt död igår så jag somnade väldigt tidigt, men är grymt pigg och glad idag!
Här kommer lite bilder iaf sen i fredags (grymt besviken på mig själv att jag inte använde kameran bättre, men men! )
Pusspåer.





HELA ALBUMET PÅ FACEBOOK!

Kommentarer
Postat av: Linnea

orkade ja inte räta upp mej och vara lite social på kortet som ni eller? :P

2008-11-03 @ 08:36:55
Postat av: Anonym

Svar : Nej jag vet faktiskt inte vad problemet var? :O

2008-11-03 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0