Omöjligt? ALDRIG!

hejhejblogg.

Jag är glad, jag är på bra humör. Inte ens matteböckerna, samhällsboken eller dramauppgiften för att inte prata om datakunskapsprovet kan inte sänka mitt humör.
Jag sitter här vid datan med Linnéa. Vi har just blivit färdiga genom att kika igenom alla hennes mappar med bilder. Det var inte många, men oh vad dem väckte minnen. Just take me back to the good days.
Igår var en bra-dag. En dag som var bättre än dem flesta.
Dagen var fulländad planerad, jag hade både städning, träning, viktigt möte och party på kvällen planerad. Vissa av planerna blev helt ändrade, vissa inte.
Mötet var bäst, jag träffade Ylva på stan, vi gick sen ner till vinäger och fikade. Pratade och pratade. Ja, tillomed rann det tårar på oss båda när vi satt där. Som en del säger, du är ingen annan lik och därför helt unik.
Festandet blev ett fiasko, så jag åkte hem till jesper och såg film, mysigt mysigt.

Idag står det packa med stora bokstäver i mitt huvud. Hur kan jag ens vara så slarvig att jag inte ens vet vad jag ska ha med mig när det gäller resa. Olikt mig. 
jag blir hämtad snart av mamma, jag skriver nog senare!
 Pusspåer.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0