MY WEEKEND

hejhejblogg.
jag tänkte skriva en kort sammanfattning om min helg för jag märker att jag inte alls skrivit..

Fredag: Jag var i skolan, åkte sen hem till F. för att fördröja tiden till träningen. Såg Nils Karlsson Pyssling. Naaam vad jag fick fram gamla barndomsminnen, dem är ju så söta.
Åkte sedan på en jobbig trääning. Var hemma hos söt-olivia runt klockan nio, Hela kvällen spenderade vi vid tv:n och dom flesta filmerna Scary Movies. Jag måste ändå säga att 1:an är min favorit!
Jag gillar däremot inte dramat under kvällen...

Lördag:
Den dagen var helt oplanerad. Ville inte åka hem för att det var ingen hemma vilket jag inte alls gillar. Så jag tog en lång runda på stan med F. Hittade en lila klänning jag blev helt kär i och kunde inte låta bli att köpa den fast något sa till mig att tänka på pengarna till nästa resa. Jag åker förresten om bara en vecka. Det ska bli så grymt kul.
Jag mötte upp Stina senare och tog en fika på Vinäger. Brukar inte alls vara där men man får ju erkänna att stället är grymt mysigt. Vi pratade om allt smått och gått. Var skönt att prata ut med någon man inte brukar.
Alina kom förbi snabbt en stund och trevligt var det också. Jag bestämde mig för en lugn kväll och tror jag somnade i soffan vid 24 tiden.

Söndag:
Jag har något emot söndagar och kommer alltid ha det. Min lillasyster väckte mig med vatten, oh så glad jag blev. Surprise, jag hade glömt att det var farsdag men det kom däremot mamma ihåg och jag log tacksamt när hon påminde mig om det vid frukosten. Dagens planer var match i Hansa Hoburg, jag gillar inte att åka långt. Jag somnade i bilden påväg ut och vart därför inte alls laddad. Men vi skötte oss bra. Trots resultatet.

Och idag ska jag bara plugga, och ÅHHH vilken rolig eftermiddag jag har för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dfgryeryeryeryery

2008-11-10 @ 20:41:40
Postat av: Linnea

Vart skall du söt?

2008-11-10 @ 22:20:27
URL: http://linneatalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0