LEV DITT LIV!

Ja juste, jag kommer ihåg. Jag sköter mitt. Och jag sköter det bra. Jag säger vad jag vill, jag säger det jag tycker och står sedan för det.
Du borde leva ditt liv till 100 %, ja det borde du verkligen. Precis som om det vore din sista dag. Va dig själv, stråla som dig själv och låt inte någon annan förstöra, för det är just du som är unik för de du är.
Sluta stå och titta, gör vad du borde, vad du vill  och va den du vill.
Alla borde någon gång våga sticka ut, annars blir man aldrig upptäckt för den man är. Och skitsamma ibland om du någon gång bryter från några sorters regler. Om det känns bra är det bara att göra det. För det är just vad du känner som faktiskt är viktigast. Man kan ibland tro att det är dem andra. Men egentligen är allt upp till dig. Om du vill eller inte.
Är det problem med vänner, familj eller något annat som ligger nära inpå ditt liv, lämna det bara åt sidan en stund. För allt löser sig. Det gör det alltid. Som många och även jag säger, såren läker med tiden.
 Koncentrera dig inte på ditt förflutna, det har varit och du kan inte göra något åt det. Gräv aldrig i någon annans förflutna. Folk ändrar sig med tiden. Och döm dem inte för vem dem var, utan vem dem är just nu. Och speciellt hur personen är för dig nu.
Tro aldrig vad folk säger, du vet inte alltid baktanken med meningen. Vem vet om den personen just är ute för att såra dig? Lita aldrig på ögon, blickar eller något annat du kan fastna för.
Men jag säger det igen, lev ditt liv. För du vet aldrig när det tar slut.

Tänk efter, du som vet vad du gör. Du som alltid tror att du gör rätt. Du borde verkligen hata mig. Hata mig för att jag finns, hata mig för att jag går dig på nerverna. För att jag är den jag är och vågar stå för det.
TÄNK EFTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0