JAG KLARAR MIG BRA

hejhejblogg.
Plugg, plugg plugg var det här, men jag var tvungen att ta en liten paus. Kan ju bli lite mycket ibland. Vi har haft två prov idag, de tredje vart tydligen framflyttat till nästa vecka. bam! Jag hade velat gjort det idag.. Men men, idrottsprovet kändes bra, svarade på alla frågar som ställdes och jag kände mig ganska säker.
På projekt och företagande hade vi också redovisning idag. Gick hyffsat men jag orkar inte bry mig riktigt fullt ut om det. Aja, nog om plugg.
Jag borde börja fundera på vad jag ska ha med mig på resan, kanske borde göra som dem flesta och skriva en liten checklist och verkligen kolla igenom om allt finns hemma? eller egentligen, jag ber mamma packa åt mig. Hon är bättre på sånt än mig, och den där vikdelen har jag inte riktigt lärt mig ännu. Att få ner allt i väskan sådär himlans perfekt.
Tillbaka till arbetet, pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst [email protected]

2008-11-13 @ 15:27:34
Postat av: Sara.

jaha frågade du va jag skulle göra ihelgen?;P hehe

2008-11-13 @ 19:09:29
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0