GE UPP

hejhejblogg.
Jag ursäktar förra inlägget som nyss är borttaget, Jag vet inte vem som driver med mig men någon har gått in på min blogg, bytt lösenord och bloggat. Någon irreterande person som inte har något liv och vill just nu bara göra mig förbannad. Jag tycker att ens blogg är ganska personlig och man skriver det man vill och känner.
Den enda jag vet som kan få tag i mitt lösenord är mitt ex, och om det skulle vara han skulle jag vara väldigt förvånad.
Men vem vet. På språket lär det som en tjej, så det här ska jag nog kolla upp. Man vet direkt t.ex. om det är jag som skriver eller någon annan, eftersom jag jämt har stora bokstäver på rubriken. Usch för dig.
Men vem det än är, MOGET!
/Gina

Här är två bilder människan har lagt in, trevligt!




Kommentarer
Postat av: alina

jag vill veta vad som skrevs!!!

2008-11-07 @ 16:55:10
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Sara.

fan va omoget att göra så!!!!

2008-11-07 @ 23:35:49
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0