STUDENTEN.

Oh ja, min bror har blivit så stor att han tar studenten! Så idag var det student, student , student!




Runt 2 tiden idag träffade jag Linnea och Ylva nere vid hamnen, så vi kollade lite vagnarna och började sedan dra oss upp mot öster där det var tårtkalas! Vi gick sedan och åt lite lunch och satt och i gräset och kollade när vagnarna körde förbi. Robins vagn var stor och fin och vi tre hade inte tackat nej till det ljudet!
Vid 6 tiden så hämtade min familj upp mig för att äta middag med Robins klass. Dom flesta var redan då ganska utslitna ;)
Jag träffades sedan Linnea och Ylva igen, och vi bestämde oss för att gå ner till strandpromenaden och mysa, vi köpte med oss lite jordgubbar och annat gott :)



Min dag har varit jätte mysig tack vare tjejerna, hoppas ni har haft det lika bra! / G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0