SEG SÖNDAG.




Nu kommer de först lite bilder sen igår! Studentmottagningen...





Kvällen var väldigt trevlig. Mycket skämt, skratt och flams!


Idag vaknade jag vid Ylva som sov som en stock, men jag kasta en kudde på henne så hon vakna :) När vi sen hade ätit lite frukost så gick vi ut och solade, väldigt skönt och mysigt men fruktansvärt varmt!!!!!
Vi tog 3 bussen in till stan för att köpa present åt Maja som fyller 16 på tisdag :) GRATTA HENNE DÅ! Jag hade inte tackat nej till den presenten, vi är så duktiga Ylva :D
Efter det blev det dagens skämt, vi bestämde oss för att sola solarium ( fuska lite eftersom vi ska ha fina klänningar på oss imorn! ), när vi sedan drabbas av panik ( vet inte varför, de var inte en enda människa på stället?? just därför? ) för man måste visst var lite snabb med pengarna, och vet ni vad jag gör efter att jag lagt in pengarna? JAG SPRINGER IN I FEL RUM :P
haha jag tror jag skratta under
hela solariumtiden :):)

Men men, imorn är det 9:a middag, ska bli väldigt mys, men känner mig väldigt stressad inför mig outfit, men jag och Ylva ska göra i ordning oss tillsammans! Bilder om middagen kommer in på Tisdag, hinner inte fixa de på måndag eftersom middagen slutar tolv :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0