NI LYCKADES, NI KNÄCKTE MIG.

INTE TRODDE JAG ATT 13 ÅR KUNDE FÖRSTÖRAS PÅ ETT DYGN.

A story from the past few days..



Ja, jag har ju sagt att mina dagar blir aldrig som jag tänkt mig, och vet ni. JAG HAR SÅ RÄTT. Och vet ni en annan häftig grej, jag lever som i en film. Jag ska berätta hela manuset.

Jag träffade den perfekta killen på en fest, vi pratade och hade jätte kul hela kvällen. Vi hade druckit och det ena ledde till det andra. Men det var något speciellt med den här killen, fina ögon och härligt skratt som gjorde en alldeles varm vid första träffen. Och det fick mig att fortsätta att hålla kontakten.
Jag fick samma kväll som festen veta att han inte bodde här. Men vi hördes ändå varje dag på telefon eller något annat sätt.
Även om jag inte kände honom så bra så visste jag att han var en bra kille, han lyssnade och när vi pratade hade vi alltid så kul. Vi bestämde oss för att han skulle komma ner och hälsa på över några dagar, han skulle bo hos mig.
Dom dagarna han bodde hos mig var verkligen jätte bra, jag kände redan då att jag hade bestämt mig, jag ville att det skulle vara vi. Jag blev pirrig så fort jag såg han och kände att det var helt rätt. Jag fick som jag ville och precis en månad efter vi hade träffats alltså 1 april blev vårat datum. Jag hade aldrig varit så lycklig i mitt liv, jag hade fått den sötaste, snällaste pojkvännen man kunde ha och alla vänner jag hade ska vi inte prata om. Alla var helt underbara.
Vi träffades nästan varje helg och alla helger med honom var helt sjukt bra, lika roligt hade vi jämt!
Vi åkte till Gröna Lund på en heldag med varandra och bara myste och gick runt. Du fick mig alltid så glad älskling.
Plötsligt kom något i vägen, eller han började intressera sig för annat än mig, mina kompisar blev tydligen väldigt viktiga och han älskade att bara lyssna på vad dom tyckte, tänkte och gjorde. Men vi såg iaf framemot hela sommaren vi skulle ha tillsammans, eftersom han skulle bo hos mig nästan hela. Det blev också mycket prat om det.
Och sen märkte jag att han pratade väldigt intensivt med en av dom, det blev bara mer och mer och hon började sedan visa sig i cam för min pojkvän, och det fick jag höra av mina andra kompisar (?) Jag kände att det här inte var rätt, och visade då eller försökte visa vibbar av att jag inte alls gillade det. Jag tog det som om inte någon av dom förstod eftersom båda fortsatte.
Men igår lyckades ni båda två, jag åkte hem från stan för att jag inte alls mådde bra, och han sa att han var kvar för att träffa sina kompisar, jag sa bara att jag ville att han skulle komma på kvällen.
Jag fick veta att när jag kommit hem att han inte alls var med sina kompisar ( om han inte hade fått tag i dom eller var det var) , nej han satt hemma med min bästa vän och såg tv precis vad han kunnat gjort med mig fast jag var sjuk. Jag blev då besviken och svalde det.
4 timmar senare får jag ett sms där det står " ska jag komma hem nu?", och jag ville bara svara "jaha , så nu duger jag".
Vilket fall kom han hem iaf, och han sa inte alls mycket men visste att jag var grymt besviken. Senare på kvällen kom min mardröm i uppfyllelse, han var kär i henne , och hon i honom. Jag bad honom välja och det slutade som det gjorde, jag kan inte vara tillsammans med han om han är kär i min bästa kompis. Därför avslutade vi vårat förhållande igår.
Det känns som det här var det värsta misstaget som kunde hända, du min förra älskade vän, vad tänkte du med? Det var såhär du ville ha det va? är du nöjd nu? Du lyckades iaf krossa allt. Och jag ber dig, låt mig vara bara. Det är nog, du har gjort tillräckligt.


P.S, Jag älskar dig fortfarande J. Och det är inget jag kan ändra på.

Kommentarer
Postat av: s

du är stark gina, starkare än vad du tror! du har jätte många kompisar som bryr sig om dig. du har inte förlorat allt, du har oss kvar. glöm inte det!

2008-06-25 @ 22:34:48
Postat av: Lisa

saknar dej gina,hoppas allt blir bättre <333

2008-06-25 @ 23:30:04
Postat av: GINA

tack s, du behövs. Även om vi varit borta från varandra länge så finns du ändå där. <3

2008-06-25 @ 23:37:16
Postat av: Linnea.

Gina det är som Sara säger, du är starkare än du tror. Jag vet att det är lätt att säga, det vet jag verkligen. Ni har ju haft långa disskutioner med mig, och det är verkligen lätt att säga någe, men svårare gjort. Jag lider verkligen med dig vännen, men du är en tjej med ett hjärta av Guld, och allt kommer ordna sig. Du är värd sånna som bryr sig om dig, bara dig. Och vi finns här för dig. Du är inte helt ensam, det kommer du aldrig att vara. Du har en underbar familj som alltid stöttar dig, du har Sara som du alltid kan gå in till, och jag vet att hon alltid finns där för dig. Jag finns också här för dig vännen, bara att ringa vilken tid de än är på dygnet <3<3

2008-06-26 @ 01:16:53
URL: http://linneatalen.webblogg.se/
Postat av: A

jävlar..

2008-06-26 @ 02:31:31
Postat av: GINA

tack Sara, du behövs.

2008-06-26 @ 11:23:14
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Sara

det är inte jag som heter s. men men.

gumman jag finns alltid här för dig o de vet du! tycker så jävla synd om dig o de kunde man verkligen inte tro om din bästa vän! men jag älskar dig min sötnos o mig kan du alltid lita o komma till det vet du <3

2008-06-26 @ 11:28:44
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: jannike

Fy fan vilken dålig stil!

2008-06-26 @ 11:52:10
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: GINA

jag är mållös.

2008-06-26 @ 12:12:40
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: ELIN

Fy fan va dålig stil! Så där gör man inte.

Jag finns om du vill prata med någon! :)

2008-06-26 @ 17:22:03
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: alina

men för i helvete, j, vad är det frågan om? g, jag lider med dig.

2008-06-26 @ 18:45:30
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: Gina

Tack hörre ni, det behövs!

2008-06-27 @ 11:29:28
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: a

vem är tjejen som är kär i jesper?

2008-06-27 @ 12:27:35
Postat av: Gina

Ylva.

2008-06-27 @ 12:41:11
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: Fina

Jag känner inte dig, men jag fick fan tårar i ögonen av det här. Man gör inte så mot sin bästa kompis, jag lider med dig.

2008-07-02 @ 17:40:45
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: johnhc

det kan du ha...

2008-07-20 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0