DÅLIG.

Oj oj oj, vad dåligt jag laddat upp på sistone! Men det har varit så grymt mycket på senaste. Först balen i måndags, som jag kan berätta lite kort om:

Allting började runt halv 7 tiden och då skulle någon fototgraf ta ett stort gruppfoto. Efter det var det lite mingel, sen skulle vi gå in i matsalen och ta våra platser, (jag satt bredvid Johannes och Alex). Maten kom väldigt snabbt faktiskt.
Sen när vi ätit dom tre olika rätterna så flyttade förädrarna bort borden och det var dags för dans. :) Vi dansade nästan hela kvällen :)




Sen har det ju vart skolavslutning, vilket innebär att det äntligen är sommarlov! Jag tyckte den dagen var lite upp och ned. Men efter själva almedalen så gick min familj + Ylva och Linnea mot glassbaren för att köpa glass, jag och Ylva var så glada att vi lyxade till det med en glassbåt!



Haha , sen senare på kvällen var min och Ylvas familj ute och åt på trossen, det var riktigt mysigt och gott. Ylva + Jag mötte sedan Linnea för att köpa lite mys till "klassfesten" som ägde rum hos Vilhelm.




/ G.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0