VECKANS INNEHÅLL.

Idag är det måndag alltså, hela dagen har jag fullt upp, jag har också lite bråttom nu! Men jag tänkte att ni kunde få en snabb planering av vad som händer i veckan.. Den lär fyllas i mer efter hand..

  • Idag, (Måndag) ska jag nu snabbt in till stan, hitta presenter eftersom det är 2 kalas inbokade idag, Min kusin samt mammas kompis. Grattis på er båda! Senare idag blir det att åka till travet för vi har 3 hästar till start. Hoppas vi har lite tur där!
  • Tisdag, Jag har inget planerat förutom jobb mellan 12-20.
  • Onsdag, Om det blir som jag hoppas så kommer jag få klipptid på morgonen, verkligen nödvändigt kan jag berätta! jag jobbar också samma tid som tisdag, 12-20.
  • Torsdag, Jag jobbar 12-20 då också. Men på kvällen där måste jag klämma in lite städning.
  • Fredag, är faktiskt ledig! Gud så skönt.. Tänkte att jag skulle träffa Viktor den här dagen. Har inte setts på länge och jag tror vi har en del att prata om! Jag får ta och checka med honom och se om han kan.. På natten kommer min efterlängtade kusin Jonas! Ahhh. Ska bli så kul att träffa dig, som tur är stannar du i en vecka :)
  • Lördag - Söndag, Inget planerat kanske lite party eller nått liknande, men annars lär jag väl umgås medvåra gäster som har kommit :)
Ja, det var lite snabbt info om den kommande veckan, Hoppas att ni får en bra vecka, och verkligen att vädret ändrar sig!
 



Kommentarer
Postat av: jannike

jag jobbar på coop. ;)

vad fin bloggen blev förresten! den där elin kan hon. :P

2008-07-07 @ 17:20:38
URL: http://jannikke.blogg.se/
Postat av: y

bara så du vet, man kan inte skriva every moments, det är inte rätt engelska, man måste skriva all the moments eller every moment, btw.

2008-07-07 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0