VAD BRA JAG HAR BLIVIT

Jag har blivit så himla bra på att blogga tycker jag ;) verkligen!
Jag kom just in efter en lång promenad med Chip och min kusin. Shit vad vi kan babbla asså, det måste du hålla med om att vi är bra på Tuss ;)
Nej men det blir mycket prat om pojkvänner och killar. Haha ja, en kul sak är ju att om ni ser på bilden där det är jag, Linnea och Tim i ett inlägg här längre ner så vet jag att Tuss pojkvän är kusin med Tim. Hur coolt är inte det på en skala? Hahah eller så är bara gotland en liten plutt-ö. Alla känner alla :)

Kvällens planer är CHILL. Och jag tror jag behöver det alltså. Har vart för mycket på sista tiden. Så ikväll, en bra film med Jonas och lite mys. + En popcorn påse eller två :)




LG.

Kommentarer
Postat av: TUVA

du har verkligen skit häftigt utseende. otroligt speciellt. modell next maybe?

2008-07-25 @ 13:28:19
URL: http://artells.blogg.se/
Postat av: Gina

svar: haha tack. Men jag tror inte det du ;)

2008-07-30 @ 01:25:04
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0