BACK IN THE DAYS.

Hej hej hallå! Shit, jag har verkligen inte laddat upp nytt inlägg på länge, men våra datorer är faktiskt fortfarande inte fixade!! Jag funderar på att ha någon som gästbloggar så länge, men det ska jag fundera över ett tag till..

I helgen var det nästan bara stranden som gällde, eftersom jag var ledig. Supermys verkligen. I LOVE IT! Igår jobbade jag, sen bestämde jag och Linnea oss för att gå ner tills strandpromenaden med massa mys. Mycket folk kom senare och det var mycket trevligt.. Många hade också hört "historien" eller vad man ska säga, jag säger inga mer kommenterar. Men det gör många andra :)
Idag jobbade jag också, men efter det hade söta Stina beställt bord på Joda. Så jag, Linnea, Annie och Stina åt middag där, själv åt jag kyckling, medans Annie tog någon sallad, och Stina och Linnea körde på nachos.
Mycket snack blev det, och visst fick man veta massa roligt nytt svaller. Men jag lovar tjejer, jag ska inte vara så dum att jag går ut med det här ;)

Planerna för veckan är inga speciella. Stranden imorn sen jobb nästan resten av veckan. Trots allt ledig i helgen, då jag har lite tankar om hur den ska tillbringas. Men inget jag går ut med än så länge!

Det var väl allt för mig just nu, jag skriver som sagt närjag får tillgång till data. Puss










Om ni vill vara tillsammans så kan ni ju vara det, för det är ju inget som hindrar er.. Eller hur?! Haha.



Till sist tänkte jag bjuda på några gamla favoriter!


Linnea och Stina

Klassresan 6:an, Gina och Stina

haha, och ännu en gång, Gina och Stina

Kommentarer
Postat av: s.

saknar dig massor gumman! du ska ju fortfarande få dina presenter!! hemma imorrn förresten?

2008-07-30 @ 01:29:21
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: denise

Naawe, va söta ni va!:)

2008-07-30 @ 22:32:55
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0