RIDNING? JA TACK!

Hallå hallå :) , se! Jag har tillgång till data för tillfället, underbart! Och såklart passar jag på att blogga lite.
Igår åkte min kusin hem, så det var första natten inatt jag fick tillbaka min säng. Jag säger bara jaaa till min säng.
Idag har jag varit hos Denise och träffat henne, vad vi hade mycket att prata om alltså, vi både hade värsta storyn vi lade upp :) haha. Efter det spelade vi kubb med hennes granne, Oh shit asså, så dålig trodde jag faktiskt inte att jag var. Vi åkte på storstryk :(
Men vi avslutade vårat prat genom en lång mysig ridtur. Jag älskar att rida i skogen, så länge jag inte ramlar av, får spindlar eller andra småkryp på mig. :D Det var riktigt efterlängtat. Vi var ute en bra stund.
Kvällens planer är att åka in och träffa Linnea, vi får se vad vi hittar på, en sväng ner på hamnen och ta en glass är aldrig fel. Men nu väntar en mysig middag med mamma, sen en snabb dusch.
Jag skriver säkert senare hos Linnea. Tack för mig så länge! Puss







Kommentarer
Postat av: lina

japp, det är jag som är jonas vän ;P

2008-07-19 @ 20:31:57
URL: http://onceinalifetime.blogg.se/
Postat av: Denise

jippie ridning for life<33

2008-07-23 @ 23:33:52
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0