OM ER LÄSARE

hallå hallå :) Kom precis hem från jobbet, shit vilken lång dag. Började vid halv tio imorse. Hela dagen har vart helt okej. Hälsade på en stressig Linnea på jobbet efter min dag, vi snackade bara lite kort om det nyaste och lite andra planer..

Jag tänkte faktiskt på en sak, det finns vissa personer som kollar min blogg ofta, stort sätt varje dag. För det är kanske det enda sättet dom vet vad jag har för mig, men det är också kul. För jag vet att några av dom bara sitter och väntar på ett inlägg då jag ska skriva nått riktigt drama eller vad som hänt. Men vet ni, fast det har hänt så mycket, och jag har fått massa sinnessjuka sms, så tänker jag inte ens nämna er eller det! haha, så är det! En annan grej som är lite kul är att jag tror, att mina läsare är jätte blyga, för ingen kommenterar. För jag vet ändå att jag har många. Men haha :)
Nu ska jag äta mat, Puss

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag talar för varje läsare, VI ÄLSKAR DRAMA!!!!

2008-07-14 @ 21:48:25
Postat av: lisa

jag läser din blogg gina :) puss

2008-07-14 @ 23:22:11
Postat av: Gina

svar anonym: haha jag vet, men jag ska vara mer försiktig med det :)

2008-07-15 @ 02:36:44
URL: http://ginah.blogg.se/
Postat av: 2776

försiktig? vad ska vi annars läsa om? vilken glass du åt efter promenaden i skogen... såg du några fjärilar på promenaden?



förstår du vad jag menar ;)

man tappar lätt intresset för sånt. men drama dör aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-23 @ 00:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0