INTERNT.

Hahah, min dag på jobbet idag var faktiskt väldigt kul! Frida fick för sig att baka kladdkaka mitt på dagen så hon rörde ihop något och stoppade in den i micron. Jag vet, de låter skitäckligt men den blev faktiskt hyffsat!! haha, lite väl kladdig kanske, men det var ju kladdkaka vi gjorde (!?)

Även om det här vore slutet, så kan ingen ta våra höjdpunkter och minnen från oss.

  • En capriciosa varsegod
  • Vendela "Hej"
  • Crabdance
  • "brödet a bröda"
  • "Han sprang ditåt"
  • Domino i D-korridoren
  • Fredagar på skafferiet
  • När vi skulle göra bokstäver & siffror
  • "NakenJanne"
  • The notebook
  • hemmafesten hos Ylva
  • Ginas the bartender
  • "Asså jag kan ju inte säga att vi köpt underkläder!?"
  • Alla fula miner
  • Stammisar på Reno/Videomix/Hemmakväll
  • "- Heej! - Jo det är bra, hur är det själv?"
  • "-Ring när du kommer hem! - Ahh okej.. ? "
  • Överflödet av löfbiffar
  • Twister
  • När alla hittade en favorit i stallet
  • " ASSÅ DET HÄR KÄNNS SÅ SJUKT JÄVLA BRA"
  • Dissen av Pelle, ( stängde dörren på Ginas fot )
  • Chocken när Gina blev brunett :)
  • Eftermiddagsplugget till NO-proven
  • "Shake that ass, show me what you got! "
  • Linnea till mullvaden "Tja biffen! , asså jag menade inte dig"
  • "JAG FLYTTADE INTE, JAG FLYDDE!!!!!!!!!"
  • Gina ramlade i trappan... åter igen.
  • Låten vi gjorde på musikkunskapen
  • "oh my fucking god"
  • pineapple (melonen) (Ginas engelska)
  • Vi vaktar huset! FREAK OUT!
  • Linneas säng, uppochner, garv, ginas host, spyanfall, maja håller för öronen
  • Hopppp aaav! Polisbiltjej
  • "Jag fikar med Ylva och Linnea, (tittar på maja) .. Vad gör du då?"
  • Maja sparkar Gina i ryggen riktigt hårt, skyller på Ylva
  • Busringde "Dörren, vaaaah nej? "
  • Stände mobilluckan (men skånsk dialekt.. "HALLÅ ÄR DET NÅGON DÄR?"
  • Vilma, vår hund
  • American pie, Beta house
  • tack för imorn, slut för igår
  • "Du kan vara en larv"
  • "My second life"
  • "do you remember your last holiday?"
  • staying alive
  • "gud va kul"
Jag måste säga, att när jag läser igenom den här listan, vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag skrattar så jag gråter, jag gråter så jag skrattar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2008-07-10 @ 18:02:09
Postat av: Gina

Wisby ost.

2008-07-10 @ 23:31:16
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0