HUR LÄTT ÄR DET ATT FIXA SPRIT PÅ GOTLAND?

Idag var det en sjukt seg dag. Kanske för att jag inte kan sova längre, vaknade vid 4 tiden i natt och kände att jag bara ville dö av all smärta från mina njurar. Men en ibumetin gör susen och efter en halvtimme kunde jag somna igen :)
Vaknade sedan halv tio för att duschen väntade, jag var dödstrött. Men jag kom iaf iväg till jobbet senare.
Jobbet går bätte och bättre, men det är fortfarande svårt!

Efter jobbet väntade en intervju med en kille från SVT. Jag var helt slut och hade först ingen lust alls. Men jag pallrade mig iaf ner till den bestämda tiden och platsen. Och konstigt nog, men pratet fick mig på bättre humör. Så det borde kanske egentligen tagit en halvtimme men tog en timme och en kvart. :) Intervjuven handlade förresten om Ungdomars alkoholvanor! haha. Passar mig bra va? ;)
Nu efter det åkte jag till älsklingsNicole för att ha lite mys, så nu är jag här. Måste väl åka hem om ett tag för jag ska ju faktiskt upp och jobba imorn :(

men det var allt för mig idag. PUSS /G.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0