TILLBAKA I TIDEN

hejhejblogg.
Idag är en sådan dag jag inte har lust med någonting, men det är konstigt, för om dagarna gör jag ändå ingenting.
Jag är bara här hemma och umgås med familjen, iofs kan det vara väldigt skönt. Men jag vill hitta på något, vara med mina kära vänner och bara göra något, men tyvärr vill mitt huvud och kropp inte alls samma. Lite beslutångest.
Jag vill också inte att min mamma ska jobba. Det är inge kul att vara hemma här då. Ingen fyller upp mina tråkiga skämt.
+ Att nyår lär bli en stor miss, nyår är så överskattat. Så faktiskt tänker jag inte alls i år engagera mig något i planeringen. Det får bli som det blir, för det lär ändå suga.

Jag sitter just nu och drömmer mig bort vid apollo, ving, fritidsresor, resfeber och liknande sidor. Det är typ bestämt att jag och Nicole ska åka nu. De kommer bli underbart. Vi vill vara borta 2 veckor och ska försöka fixa det så det går ihop med skolan. Vi har inte riktigt bestämt vart, men än så länge lutar det mot Portugal. Jag älskar Portugal. Alla som har chansen borde åka till portugal.

Nu ska jag fortsätta söka vidare. Pusspåer.


Kommentarer
Postat av: nicole

Åh vad jag längtar! Hittar du nå bra då? :)

2008-12-27 @ 15:32:50
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0