MUUUUUUUSIC

hejhejbusungar.
Jag är helt såld, kom för en stund sen hem efter mitt 11 timmars pass. Imorn är ett nytt lika länge. Men sen blir det väl inte så mycket mer jobb. Jag ska bara påminna er också ni som går förbi att jag känner mig så otroligt snygg därinne så jag är helt stolt. Nästan så att ni verkligen måste gå förbi och se ;)
Nu sitter jag här med mina fruktsallad som bara innehåller två saker, mandarin och banan. Traditionen. - Delicious. 
Jag är så efter märker jag när det gäller musik. Våran data har haft virus och har precis omformaterats så all musik är borta. Så tragiskt nog sitter jag på tobbno1.se och lyssnar på musik. Hittar lite Chris Brown där.. Superhuman... - I like.
Den artisten får mig att se tillbaka tiden när jag var i sthlm och skulle ladda hem hela albumet, vilket inte alls var uppskattat och raderades direkt. Haha. Tider.

Trevlig kväll. pusspåer.


Bild från förra nyår, vad händer i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0