MED HOPP OM LÖGN

Heeeeeey!
Jag är helt slut, mer död än levande - som det brukar låta.. Haha, jag och mamma drack glögg, och vippppss, jag råkade ta fel kopp och haaha vilken chock jag fick, helt plötsligt var de mycket starkare än vad jag trodde.
Jag funderar på att vara bokmal ikväll/inatt. Typ lägga mig med en bra bok och läsa. Men jag vet hur det kommer bli:
Jag lägger mig i sängen, bäddar in mig riktigt skönt, tar upp boken, lägger den på magen. Och "vilar ögonen en liten stund". Vaknar med att det är ljust i rummet eller att ett sms eller samtal väcker en. Vilket liv, vadå på tal om ingenting?
Nej nu sluddrar jag bara.
Jag tänker på Lisa. Blev lite orolig av hennes inlägg. Men fick övertala mig själv om att det bara var en bomb från yttre rymden som just träffade hennes huvud och hjärnceller så att hon blev hjärndöd för tillfället. Kanske borde åka och överraska vännen imorn? Det borde hon behöva. Dock ska jag hinna med alldeles för mycket imorn. Min syster yster har ju faktiskt julmarknad med skolan ..  snark..
Vad elak jag är, jag borde anstränga mig lite för min syster, jag minns själv hur det var med bror min, ojoj. Inte lätt tid.
Nej men ha en fortsatt trevlig kväll.. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0