GE MIG SOL

Hejhejblogg!
Är lite småtrött, somnade sent igår..
Dagen idag har varit sjukt seg.. Vi dansade dock på gympan med fordonsklasserna(?) haha, Det var verkligen en upplevelse, ska jag vara ärlig så får dem nog träna lite på taktkänslan.. :)

Min bror ringde från Thailand idag, dem hade det jättebra där nere. Men givetvis handlade det om att han behövde mer pengar. haha. Jag kopplade honom direkt till mamma.
I eftermiddag ska jag bara hem och plugga, har svåraste redovisningen imorn på dramat.
Dramat tar död på en - det är jobbigt att ligga på topp.
Just nu längtar jag bara till helg, jag ska träffa olivia och hoppas att hinna med och träffa Lisa. Vill sova ut, jag börjar bli allergisk mot tidiga morgonar. Huu, stackars mig, stackars er,
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Liene

haha, dansa utan att dansa i takten är nästan som att inte dansa:P

2008-12-04 @ 15:40:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: soeticz

sv: gu så bra :) då slipper du av ensam och sakna henne:)

ja sommaren, gu va jag längtar tills den kommer igne:) händer nu under julen då? :) kram!

2008-12-04 @ 16:31:44
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0