DAGEN EFTER

hejhejblogg.
Jag har sagt det förut, och det är verkligen så nu. Jag är helt död. Det var sävefest igår som alla vet. (Varför nämner jag att det ens var?) Det var blandat. Det var inge kul när Nic åkte för att hon blev sjuk, men det var kul att träffa Alina som är som hon är. Härlig. Haha :)
Jag skulle vilja tacka några få personer här bara som ställlde upp i mina svåra stunder igår.
Typ först och främst Emil, som var min handväska. Hade koll på alla mina saker. Sen han som stod i jackrummet (kan namnet var Carl? whatever.) Och flickorna för en rolig kväll.
Nej men efterfesten var sämst iaf, den borde inte få kallas efterfest. Jag tog senare en cykeltur mitt i natten, kallt som fan.
jag är just nu lite muttrig nu för att vi har haft håla sen kl. halv 9 och ska ha det tills halv 1. Blää för att inte bo nära och kunna åka hem, sömn hade ju inte varit fel.
Bilder sen partyt kommer ikväll. Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: nicole

Det var jätte mysigt att du sov vid oss! :)

2008-12-12 @ 11:32:39
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: Teres

FIn blogg :)

2008-12-12 @ 13:28:17
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

Tråkigt att festen var så tråig då :( Men jag lovar att min fredag blir sämre!! :O Jag ska städa mitt rum nu.. ;p

2008-12-12 @ 15:32:43
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Handväskan

Klart man ställer upp. Nästa gång fixar vi en bättre lyckad fest :)

2008-12-13 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0